wtorek, 5 kwietnia 2016

Post Daniela - dzień trzeci


Niestety dzisiaj doczytałam zasady diety i okazało się, że banany w diecie oczyszczającej nie są dozwolone... Muszę dojeść te, które mamy i jakoś zmodyfikować nasz przepis na koktajl z jarmużem. Szkoda, połączenie wszystkich składników było idealne :/

Kolejny dzień diety okazał się bardzo łatwy. Nie odczuwałam głodu, jedynie pokusy - ale wszystko delikatnie i bez problemowo. Nie miałam tez namyślenie o głodzie zbyt wiele czasu - w pracy "very busy", potem mieliśmy gości.
Wieczorem doskwierały mi bóle głowy, ale poza tym czułam się bardzo dobrze. Dieta bardzo dobrze wpływa na nastrój :)
Jeśli interesuje Was przepis na leczo wegetariańskie, zapraszam tutaj - KLIK!



Menu

Śniadanie:
- koktajl z jarmużu, jabłka i banana
Drugie śniadanie:
- marchewki
- sałata lodowa z pomidorem, cebulą, ogórkiem i kiełkami.
Obiad:
- leczo wegetariańskie
Kolacja:
- szpinak z cebulką i czosnkiem
- maliny

W ciągu dnia piję dużo wody z cytryną, oraz kubek herbaty z pokrzywy.


2 komentarze:

  1. Niestety bóle głowy są częste przy takich postach. Ale potem jest lepiej, w drugim tygodniu już się nawet głodu nie odczuwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam że to z powodu toksyn... ale maja minąć niedługo :)

      Usuń